EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  MUNKATERVEK
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  
TÁMOP 3.1.6-11/2-2011-0017-es számú pályázat Téma: Információs oldalak/Pályázataink

TEHETSÉGGONDOZÁS - EGERBEN


<<< Az előző rész   Következő rész >>>

 

A tehetséggondozás elmélete és gyakorlata a közoktatásban

 

TÁMOP 3.16-11/2-2011-0017

 

A képzés időtartama: 60 óra
A képzés időpontja: 2014. okt. 27-28-29. és nov. 13-14-15.
Helyszín: Egri Mlinkó EGYMI és Kollégium
                  3300-Eger, Klapka Gy. u. 10.
A továbbképzés vezetője: Dobrovitzky Katalin
A résztvevők száma: 10 fő

 

A továbbképzésen az Mlinkó EGYMI tanárain kívül az átányi EJROK Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, az abasári Aba Sámuel Ált. Iskola, az Egri Arany János Ált. Iskola és Szakiskola, a Szent Imre Katolikus Ált. Iskola tanárai vettek részt.

 

A továbbképzés résztvevői megismerték a tehetség elméleti hátterét, típusait, összetevőit. Videofilmeket nézhettek meg a motivációval és a kreativitással kapcsolatban, majd különböző gyakorlatokon keresztül ötleteket kaptak a kreativitás és az intelligencia fejlesztéséről. A résztvevők az iskolai gyakorlatban jól alkalmazható tehetségfejlesztési módokkal ismerkedtek meg. Képet kaptak a különböző tehetséggondozó projektek használatáról, a tehetségsegítés formáiról az oktatás–nevelés folyamatában.
A továbbképzés végén minden résztvevőnek 30-perces mikrotanítás keretében kellett bemutatnia, hogy mit sajátított el a képzés során. A tanítás végén közösen értékelték egymás munkáját.

 



 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára