EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  MUNKATERVEK
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  
TÁMOP 3.1.6-11/2-2011-0017-es számú pályázat Téma: Információs oldalak/Pályázataink

DIFFERENCIÁLÁS A GYAKORLATBAN


<<< Az előző rész   Következő rész >>>

Tanórai differenciálás a gyakorlatban – az egyéni fejlődési különbségeknek, szükségleteknek megfelelő fejlesztés módszerei,
mint a sikeres integráció egyik feltétele

 

TÁMOP 3.16-11/2-2011-0017

 

A képzés időtartama: 30 óra
A képzés időpontja: 2015. febr. 5-6-7.
Helyszín: Egri Mlinkó EGYMI és Kollégium
                  3300-Eger, Klapka Gy. u. 10.
A továbbképzés vezetője: Márton András
A résztvevők száma: 10 fő

 

A továbbképzésen az Egri Mlinkó EGYMI tanárain kívül, az Egri Arany János Ált. Iskola és Szakiskola, az Egri Kemény Ferenc Sportiskolai Általános Iskola tanárai vettek részt.

 

A továbbképzés résztvevői megismerték a differenciálás lehetőségeit a kooperatív csoportmunkában, ismereteket szereztek a differenciált tanulásszervezésről, elsajátíthatták a differenciált oktatásban alkalmazható szervezési módokat, munkaformákat. Videofilmeket néztek meg a motivációval és a kreativitással kapcsolatban, majd különböző gyakorlatokon keresztül ismerhették meg a differenciált tanításhoz-tanuláshoz szükséges technikákat. A továbbképzés rávilágított arra, hogy a differenciálás a hagyományostól eltérő pedagógus- és tanulói szerepet kíván. A résztvevők az iskolai gyakorlatban jól alkalmazható differenciálási módokkal ismerkedtek meg. Képet kaptak a különböző projektmunkák használatáról, sok új, a tanórába beépíthető játékot sajátítottak el A továbbképzés végén minden résztvevő elkészítette egy differenciált tanóra óravázlatát, amiről a többiek véleményt mondtak. Az elkészített óravázlat alapján meg tartott óráról önreflexiót kell írni a résztvevőknek.

 

 



 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára