EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  MUNKATERVEK
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  
TÁMOP 3.1.6-11/2-2011-0017-es számú pályázat Téma: Információs oldalak/Pályázataink

CSALÁDKÖZPONTÚ KORAI INTERVENCIÓ


<<< Az előző rész   Következő rész >>>

Családközpontú kora gyermekkori intervenció elmélete és gyakorlata

 

A képzés időtartama: 60 óra
A képzés időpontja: 2015. április 14 – 17.

                                 2015. április 21 – 24. 
Helyszín: Budapesti Korai Fejlesztő és Gondozó Központ
                                 1146 Budapest, Csantavér köz 9 – 11.
A résztvevők száma: 15 fő

A továbbképzés a családközpontú kora gyermekkori intervenciót járta körül a következő területeken:

  • az ellátórendszer szabályozása, működése
  • a tanácsadói munka
  • pszichológiai segítségnyújtás
  • a család működése – a sérült gyermek családjának működése
  • szülő – terapeuta kapcsolat együttműködési lehetőségei
  • a gyermek vizsgálata
  • az önálló játéktevékenység alakulása
  • gyógypedagógiai segítségnyújtás
  • gyermekpszichiátriai ismeretek - kiemelten az autizmus
  • fejlődés-neurológiai rehabilitáció a korai intervencióban
  • a fejlesztés tervezése
  • az inkluzív szemlélet hangsúlya
  • a koraszülött gyerekek fejlesztésének specifikumai

 

Az egyes témákat nagy tapasztalattal rendelkező szakemberektől hallhattuk – igazán magas színvonalon. Legfontosabb értéke a képzésnek talán az összetettsége és az egyes területek komplexitásának, nagyon szoros összefüggésének bemutatása volt.

 


kep kep

kep kep kep

 


 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára