EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  MUNKATERVEK
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  
TÁMOP 3.1.6-11/2-2011-0017-es számú pályázat Téma: Információs oldalak/Pályázataink

MÉHZÜMMÖGÉS ÉS DÜHROHAM


<<< Az előző rész   Következő rész >>>

"Méhzümmögés és dühroham"- avagy a tanulási zavarok, valamint a magatartás és viselkedészavarok kialakulásának megértése, tüneteik hatékony felismerése és megelőzése, valamint a kialakult nehézségek sikeres kezelése, megoldása

 

A képzés időtartama: 30 óra
A képzés időpontja: 2015. június 15-16-17.
Helyszín: Egri Mlinkó EGYMI és Kollégium
                  3300-Eger, Klapka Gy. u. 10.
A továbbképzés vezetője: Reményi Tamás
A résztvevők száma: 9 fő

 

A továbbképzés három napja a következő tartalmakat foglalta magában:

  • „ Méhzümmögés és dühroham”- a figyelem, a memória, a tanulási folyamat, és a viselkedés szervezése az idegrendszeri feldolgozás alapján.
    A felsorolt funkciók megfelelő működését tanulmányoztuk, értelmeztük, gyakorlati helyzetek, saját élmény segítségével próbáltuk megtapasztalni, mit és hogyan élnek át a gyermekek, akiknél a felsorolt területeken probléma merül fel.
  • „A kevesebb, több! Egy gyermek sem akarja szüleit, pedagógusait bosszantani!”
    Mit tegyünk tanulási problémák /diszlexia, diszkalkulia, diszgráfia/ esetén az iskolában és otthon?
    Főbb témáink voltak: tanulási zavar meghatározása, tanulási zavar és tehetség, a kompenzálás lehetőségei, diagnosztika, terápia és fejlesztés, hasznos óvodai és iskolai módszerek, amik otthon is segítséget jelenthetnek.
  • "Jobb rossz gyereknek lenni, mint buta gyereknek!" - magatartás és viselkedészavarok felismerése és kezelése.
    A magatartászavarok és viselkedészavarok nehézségeivel foglalkoztunk. Elsősorban a figyelemzavar és hiperaktivitás /ADHD, ADD/, valamint az autisztikus tünetek felismerésére és kezelésére fordítottunk hangsúlyt.

A képzés mondhatni családias légköre sok személyes tapasztalat megosztására, megbeszélésére kínált lehetőséget. Oktatónk igazán praktikus, a mindennapokban jól használható, szemléletes példákon keresztül hozta közelebb hozzánk az egyes problématerületeket, és segítette kezelni tudásuk elsajátítását.

 

 



 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára