EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  MUNKATERVEK
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  

EFOP-3.1.6-16-2017-00019-es számú pályázat

Téma: Információs oldalak/Pályázataink

4. Nevelőtestületi szakmai nap


<<< Az előző rész    Következő rész >>>


Időpont: 2019. október 28.
Helyszín: Egri Mlinkó I. EGYMI és Kollégium
Résztvevők száma: 40 fő – a nevelőtestület pedagógusai, gyógypedagógusai


Intézményünkben egyre nagyobb számban fordulnak elő autizmusban érintett gyerekek. Más probléma – más pedagógiai reagálást, hozzáállást igényel. Első előadásunk témáját ez indokolta.

Autizmus és a mögötte álló kognitív pszichológiai elméletek, melyek meghatározzák a beavatkozás módját

Az előadás során pontosításra kerültek az autizmussal kapcsolatos fogalmak, diagnosztikai megnevezések és eljárások. Az autizmus által érintett területek elméleti bemutatásához mindig gyakorlati ötletek, tanácsok hangzottak el.

 

Loványi Eszter, hallássérült gyógypedagógus előadásának célja részben az volt, hogy az egykori diák szemszögéből kapjunk visszacsatolást a pedagógiai közegre, munkára.

Másrészt az előadó hallássérült segítő kutyákkal foglalkozik, erről a még új területről szerettünk volna információt kapni azért, hogy tanítványaink számára átadhassuk a hallottakat.

Amikor a gyógypedagógus hallássérült – a beszédtanulástól az egyetemi pályáig

Az előadó élete történetén keresztül mesélt az integrációban szerzett tapasztalatairól - inkluzív iskolában és a kevesebb támogatást nyújtó befogadó intézményben.

Bemutatta a hallássérülteket segítő kutyák feladatait, segítségadásuk területeit. Saját terápiás kutyájával szemléltette is a kutya szerepét ebben a segítő - támogató munkában.

  1. Goldbach Zsófia: Autizmus és a mögötte álló kognitív pszichológiai elméletek, melyek meghatározzák a beavatkozás módját
  2. Loványi Eszter: Amikor a gyógypedagógus hallássérült – a beszédtanulástól az egyetemi pályáig
  3. Egyéni konzultáció

 



 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára