EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Munkatervek
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  

EFOP-3.1.6-16-2017-00019-es számú pályázat

Téma: Információs oldalak/Pályázataink

Autizmussal élő gyermekek célzott pedagógiai ellátásának elméleti és gyakorlati alapjai – 30 órás akkreditált képzés


<<< Az előző rész     Következő rész >>>


Időpont: 2019. március 18 – 22.
Helyszín: Autizmus Alapítvány, 1089 Budapest, Delej u. 24-26.
Résztvevők száma: 15 fő – (a képzésben a Heves Megyei Pedagógiai Szakszolgálat, az Egri Szalaparti EGYMI és Kollégium, a hevesi Benedek Elek Általános Iskola, Szakiskola és Fejlesztő Nevelés-Oktatást Végző Iskola, valamint az Egri Mlinkó István EGYMI és Kollégium gyógypedagógusai közösen vettek részt)


A gyógypedagógusok a kapott ismeretek birtokában képessé váltak mélyebben megérteni az autizmussal élő gyermekek problémáit, nehézségeit. A szükséges megsegítési módok ismeretében hatékonyabban, még inkább egyénre szabottan tudják tervezni és végezni munkájukat.

A továbbképzés tematikájában szerepelt:

  • Az autizmus elméleti és klinikai háttere
  • Az autizmus pszichológiai háttere
  • A beavatkozás és kezelés lehetőségei
  • Az ellátás hazai szabályozása
  • Pedagógiai felmérés
  • A fejlesztés alapelvei
  • Protetikus környezet, vizuális segítség
  • A kommunikáció és a szociális készségek fejlődése-az alapok
  • A kommunikáció fejlesztése
  • A szociális készségek fejlesztése
  • A pedagógiai munka színterei- esettanulmányok
  • A jéghegy csúcsa- a viselkedés 1-2.
  • Együttműködés a családdal

 

 


 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára