EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Munkatervek
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  

EFOP-3.1.6-16-2017-00019-es számú pályázat

Téma: Információs oldalak/Pályázataink

Óvodapedagógusok szakmai megújító továbbképzése – 30 órás akkreditált képzés


<<< Az előző rész     Következő rész >>>


Időpont: 2019. június 24-25-26.
Helyszín: Egri Mlinkó EGYM és Kollégium
Oktató: Bocsiné Percze Andrea
Résztvevők száma: 15 fő


A továbbképzés fő célja volt, hogy a megváltozott törvényi háttér, a megváltozott pedagógiai szerepek hozta változásokat áttekintse a résztvevő óvodapedagógusokkal. Speciális helyzet volt, hogy a résztvevőknek csak egy része dolgozik hagyományos óvodai csoportban, másik részük intézményünk speciális óvodai részlegén hallássérült, illetve beszédfogyatékos gyerekeket tanít. A speciális feladat, speciális helyzetet igényel az óvodában. A tanfolyam résztvevőinek különböző igényeihez igazodott az előadó, ennek megfelelően mindenki kapott hasznosítható tudást, alkalmazható ötleteket.

A továbbképzés tematikájában szerepelt:

  • A köznevelési törvény, az óvodai nevelés országos alapprogramjának változásai
  • Az egyéni fejlődési utak megtervezésére, egyéni és csoportos feladatok megoldása, kipróbálása
  • Olyan szervezési, pedagógiai megoldások gyűjtése, amelyek előmozdítják a tanulás belső motivációinak, önszabályozó mechanizmusainak kialakulását, fejlesztését
  • A kooperatív tanulás alapelveinek, gyakorlati tapasztalatainak megismerése
  • Stressztűrő-, probléma-, és konfliktuskezelő helyes magatartás erősítése. Személyiségfejlesztő játékok, konfliktuskezelési technikákv

 

 


 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára