EGRI MLINKÓ ISTVÁN EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY, ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM


KERESÉS AZ OLDALON



 TARTALOM
 ELÉRHETŐSÉGEINK
  Felvétel az intézménybe
  Iskolánkról
  Óvodánkról
  Utazótanári hálózatunkról
  Mlinkó Istvánról
  ISKOLÁNK TÖRTÉNETE

Információs oldalak
  Bemutatkozunk
  Adataink
  Iskolai alapdokumentumok
  Különös közzétételi lista
  Munkatervek
  Pályázataink
  Mlinkó István Alapítvány
Iskolai élet
  Tanévi információk
  Hirdetőtábla
  A tanév eseményei
  Tanulmányi versenyek
  Sportversenyek
  Iskolatörténet
  Előző évek eseményei
Utazótanári hálózat
  Aktualitások
  Bemutatkozás
  Fotóalbumunk

  VISSZA AZ EREDETI OLDALRA

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓNK


UNSOFT.HU

KAPCSOLAT

Webmester


BELÉPÉS







  

EFOP-3.1.6-16-2017-00019-es számú pályázat

Téma: Információs oldalak/Pályázataink

Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése– 30 órás akkreditált képzés


<<< Az előző rész     Következő rész >>>


Időpont: 2019. május 13 - 17.
Helyszín: Autizmus Alapítvány, 1089 Budapest, Delej u. 24-26.
Résztvevők száma: 15 fő – (a képzésben a Heves Megyei Pedagógiai Szakszolgálat, az Egri Szalaparti EGYMI és Kollégium, a hevesi Benedek Elek Általános Iskola, Szakiskola és Fejlesztő Nevelés-Oktatást Végző Iskola, valamint az Egri Mlinkó István EGYMI és Kollégium gyógypedagógusai közösen vettek részt)


A tanfolyamon olyan pedagógusok vehettek részt, akik már egy speciális alapképzést teljesítettek.

A képzés célja volt, hogy a hallgatók új, naprakész információkat szerezzenek az autizmussal kapcsolatos tudományos kutatások eredményéről, amelyek a gyakorlati beavatkozás irányát meghatározzák. Cél volt, hogy ismereteket szerezzenek az autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs képességek pedagógiai felmérése, valamint a tervezés és a tanítási módszerek területén.

A megismert technikák az autizmus mellett a hallássérült gyerekek kommunikációs hátrányból adódó szociális problémáinak kezelésére is kiválóan alkalmas. Ennek köszönhetően a résztvevők hatékonyan be tudják építeni ezeket mindennapi gyakorlatukba.

A továbbképzés tematikájában szerepelt:

  • A kommunikációs, szociális készségek egyénre szabott pedagógiai felmérésére
  • Egyéni fejlesztési terv készítése
  • Megfelelő dokumentáció készítése az egyéni felmérésről és tervezésről
  • Egyénre szabott autizmus-specifikus fejlesztő eszközök készítésének kritériumai

 

 


 

<<< Visszalépés a pályázat főoldalára