Egri Mlinkó István Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Óvoda, Általános Iskola és Kollégium Egyszerűsített, nyomtatóbarát változat.
Ide kattintva léphet az eredeti oldalra.

Pongó János :
Vácon történt

2009.06.01.

Vácon első lett az egri csapat

Egertől Budapestig utaztunk vonattal, majd átszálltunk egy másik vonatra.Azzal utaztunk Vácra.
Fél hatra értünk oda,és egyből mentünk vacsorázni az ebédlőbe. Este összepakoltunk a hálószobában, és fél kilenckor már aludtunk is. Másnap, csütörtökön reggel 7-kor ébredtünk fel, és siettünk reggelizni.Mentünk kisbusszal kirándulni Naszályba egy erdőbe.Nagyon jó volt. Sok érdekeset láttam és halottam a fákról és a növényekről.
Ezután Visegrádra mentünk a várba. Először átmentünk komppal a Dunán, azután gyalog mentünk fel a várba.Sok érdekességet láttunk: volt nyilazás és egyéb bemutató.
Vonattal mentünk vissza Vácra.Gyorsan megvacsoráztunk. Vacsora után Tamás, Éva néni és én elmentünk a Dunához.
Néztük a folyót, és sétáltunk. Este pihentünk, és hamar elaludtunk.

Pénteken siettünk reggelizni, mert 8 órakor kezdődött a verseny.Fél tízkor vége lett, azután kimentünk az udvarra, és sokat játszottunk.
12 órakor kezdődött az eredményhirdetés.Én második lettem matematikából, és Eger csapata első lett.

Ebéd után indultunk a vonattal Vácról Budapestre, aztán Egerbe.Én csak Füzesabonyig utaztam, mrt ott leszálltam.

Papp Bemjámin, 4. osztályos

Szerda délben Vácra utaztunk  matematika versenyre vonattal. Amikor odaértünk, kipakoltam a ruhákat.Csütörtökön reggel kilenc órakor egy bácsival elmentünk az erdőbe. Virágokat mutatott, és elmondta, hogy mi a nevük.Utána Visegrádra mentünk. Megnéztük a várat. Ott kiállítás volt. Benivel és Éva nénivel sétáltunk a Duna mellett.Én lefényképeztem a kompot.
Péntek reggel 8 órakor kezdődött a matematika verseny. Voltak nehéz feladatok is, de én első lettem.
Nagyon örültem neki.Délután jöttünk haza.

Szécsi Tamás, 4. osztályos

A váci versenyről fényképek vannak a Fotóalbumban!