Először egy, a hallás folyamatáról szóló rövid videót láthattunk. Majd egy szöveg segítségével a hallásjavító eszközök fejlődésének történetével ismerkedhettek a tanulók. Utána jöttek a feladatok. Volt szókeresés, labirintus, hang és képfelismerés… A csapatok két-két tagja az iskolánk weblapján keresgélt, hogy megtalálják a kérdésekre a jó válaszokat. Az ellenőrzésnél meglepődtek, hogy mennyivel rövidebb idő alatt is eljuthattak volna a jó megoldásig. Csapatonként egy-egy tanulónak az iskola épületében levő tárgyakat kellett fénykép alapján megkeresnie, s minél pontosabban leírni, majd az iskola alaprajzán bejelölni, hogy hol található. A logopédiai osztályos tanulóknak lehetősége volt kipróbálni a szájról olvasást. Fülhallgatóval a fejükön, zene mellett, zajos környezetben kellett szavakat megérteniük. Kiderült, hogy ez nem is olyan könnyű feladat. Az Add tovább! játékban néhány, az iskolai élettel kapcsolatos szót kellett elmutogatni/megsúgni egymás után a csapattársaknak. A rajzos feladatban a csapat két-két tagjának azt kellett lerajzolni, hogy miért jó nekünk, ha hallunk, ill. miért rossz, ha nem hallunk.
A verseny remek hangulatban telt. Volt izgalom és sok nevetés.
Elég szoros lett az eredmény, csak néhány pont különbség döntött az egyes helyezettek között.
1. helyezett Kék csapat 84 pont
2. helyezett Piros csapat 83 pont
3. helyezett Sárga csapat 78,5 pont
4. helyezett Zöld csapat 77 pont
Dicséret illeti Kis Norbertet a weblapos feladat hibátlan megoldásáért, Kalocsai Kiarát, a szájról olvasásban nyújtott teljesítményéért, és Péter Alexet a „a tárgykereső gyorsaságáért”.
A rajzokat készítették: Mihajla Rita, Szabó Alex, Juhász József, Váradi Alida, Fodor Dávid, Molnár Petra, Ádám V. Virág, Lakatos Leona
Köszönjük mindenkinek az előkészületeket, a részvételt, s a sok segítő munkát!