A 2020/21-es tanév órafelosztása
Az Egri Mlinkó EGYMI és Kollégium órafelosztása a
2020/2021-es tanévben |
|
hallássérült |
|
|
beszédfogyatékos |
|
|
összes |
ek.1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
log.1. |
log.2. |
log.3. |
log.6. |
log.7. |
óv.2 csop |
utazótanári feladat |
magyar nyelv
és irodalom |
8 |
8 |
8 |
8 |
6 |
6,5 |
6,5 |
7 |
9 |
8 |
8 |
6,5 |
6 |
|
|
|
történelem és
állampolgári ism. |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
angol nyelv |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
matematika |
5 |
5 |
4,5 |
5 |
4 |
4,5 |
4,5 |
4,5 |
4 |
5 |
4,5 |
4,5 |
4 |
|
|
|
történelem |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
állampolgári
ismeretek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hon-és
népismeret |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
etika/ hit-és
erkölcstan |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
környetzetismeret |
|
1 |
1,5 |
2 |
|
|
|
|
|
1 |
1,5 |
|
|
|
|
|
természettudomány |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kémia |
|
|
|
|
|
|
1,5 |
1,5 |
|
|
|
|
1,5 |
|
|
|
fizika |
|
|
|
|
|
|
1,5 |
1,5 |
|
|
|
|
1,5 |
|
|
|
biológia |
|
|
|
|
|
|
1,5 |
1,5 |
|
|
|
|
1,5 |
|
|
|
földrajz |
|
|
|
|
|
|
1,5 |
1,5 |
|
|
|
|
1,5 |
|
|
|
természetismeret |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
angol |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hallás-ritmus-
és mozgásnevelés |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ének-zene |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
vizuális
kultúra |
|
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
anyanyelvi
gyakorlat |
2 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dráma és
színház |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
informatika |
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1,5 |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
|
technika és
tervezés |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
technika,
életvitel és gyakorlat |
|
1 |
1 |
2 |
|
1 |
1 |
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
digitális
kultúra |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
testnevelés /
alapozó terápia |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
osztályfőnöki |
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
|
felkészítés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kötelező a
Nkt. alapján |
24 |
25 |
25 |
27 |
28 |
28 |
31 |
31 |
24 |
25 |
25 |
28 |
31 |
40 |
194 |
586,0 |
magyar nyelv és
irodalom / osztott |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
természetismeret
/ osztott óra |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anyanyelvi
gyakorlat/ technika / rajz |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
környezetismeret |
|
egészségtan |
|
|
|
|
|
|
|
0,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
matematika / osztott |
|
5 |
|
|
0,5 |
0,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jelkommunikáció |
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gépírás |
|
|
|
|
1 |
1,5 |
|
|
|
|
|
1,5 |
|
|
|
|
egyéni
anyanyelv/logopédia |
9 |
5 |
6 |
8 |
4 |
6 |
6 |
5 |
7 |
7 |
8 |
7 |
5 |
8 |
|
|
rehabilitáció |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
alapozó
terápia |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
|
|
|
12 |
|
|
összes
kiadott rehab. óra |
|
|
10 |
13 |
6 |
10 |
7,5 |
9 |
6 |
5,5 |
8 |
8 |
8 |
8,5 |
5 |
25 |
|
129,5 |
felhasználható
rehab |
10 |
10 |
10 |
11 |
11 |
11 |
12 |
12 |
8 |
8 |
8 |
9 |
10 |
22 |
|
152,0 |
magántanuló
(27.§ 5. bekezdés) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tehetséggondozás
(27.§ 5.bek) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
13 |
összes óra |
34 |
35 |
35 |
38 |
39 |
39 |
43 |
43 |
32 |
33 |
33 |
37 |
41 |
|
|
|
kollégiumi órák
(15*26) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
390,0 |
intézményi
összes óra |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1141,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|