E-ÜGYINTÉZÉS A KRÉTA RENDSZERBEN
Tisztelt Szülők, Gondviselők!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KRÉTA rendszerben az e-Ügyintézés felülete, így az e-ügyintézés lehetősége 2019. március 1-jével megnyílik minden köznevelési intézmény számára.
Az e-Ügyintézéssel kapcsolatos információk a KRÉTA Tudásbázisban olvashatóak az alábbi linken:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=1776 0533
Felhívjuk a figyelmüket, hogy az e-Ügyintézés modul a KRÉTA rendszerben csak akkor aktivizálódik, ha a gondviselői jogosultságok (jelszavak, azonosítók) kiadásra kerülnek (tanulói jogosultsággal nem működik). A jelszavakat a szülők a februári szülői értekezleteken az osztályfőnököktől vehették át.
Tisztelettel:
Ballagó Zoltán tankerületi központ igazgató megbízásából
Krekk Mária
tanügyigazgatási referens